a new beginning

Hej världen! 

Funderat ett tag på att starta upp den här bloggen igen. Är så jäkla skönt att bara få skriva av sig ibland så ikväll tog jag tummen ur och raderade alla gamla inlägg. 

Men ptja,  varför inte en nystart när det är just ett nytt kapitel vi står inför i våra liv. Tre ska bli fyra. Björn ska bli pappa, minéa ska få en lillebror och jag blir tvåbarnsmamma. Känns helt sjukt och spännande. Jag glömmer då aldrig dagen vi fick vårt efterlängtade pluss, men det kan vi ta i ett separat inlägg någon dag. ✌
 just nu går tiden så jäkla fort och vi går in i v27 i morgon, längtan blir bara större och större men samtidigt blir jag mer och mer nervös över hur jag framförallt ska räcka till två små liv och framförallt,  det kommer göra ännu ondare i hjärtat av all kärlek.  ❤  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0